مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

موضوع مشترک میان همه ادیان بحث «منجی‌ باوری» است.

 بخش خبری مهدیه آمل بخش مقالات مهدویت

موضوع مشترک میان همه ادیان بحث «منجی‌ باوری» است.

یکی از موضوعات مشترک میان همه ادیان بحث «منجی‌ باوری» است. 
همه اقوام و مذاهب به تناسب فرهنگ دینی خود به موعود آخرالزمانی معتقد هستند و همه انبیاء الهی آمدن منجی در آخرالزمان را بشارت داده اند.
انتظار یک موضوع فطری است و همه انسان ها ذاتا به دنبال عدالت هستند و در تلاش و به دنبال برقراری یک وضعیت ایده آل در جهان هستند.

به دلیل اهمیت موضوع ظهور موعود و منجی در آخر الزمان، عده ای به دنبال سوء استفاده از این موضوع بود و ادعای منجی بودن نیز کرده اند و اعلام پروژه پایان تاریخ از سوی غربی ها در واقع با هدف ایجاد شبه و محو موضوع مهدویت بوده است.
 طبق پژوهش های به عمل آمده در حوزه مهدویت همه پیروان ادیان الهی به ظهور منجی در آخرالزمان اعتقاد دارند حتی جامعه مسیحیت در انتظار بازگشت عیسی ( ع) به عنوان موعود آخرالزمان هستند و بشارات کتب مقدس آنها این انتظار را تشدید می کند.
در آخرالزمان به دلیل گسترش ظلم یک مطالبه عمومی برای برقراری عدالت ایجاد می شود و منتظرین باید آمادگی روحی و جسمی را برای برقراری حکومت عدالت گستر و یاری موعودآخرالزمان در خود ایجاد کنند.

 

این بحث ادامه دارد

سایت مهدیه آمل

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی