مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دکتر حسن غفوری فرد

 بخش خبری مهدیه آمل رهبری انقلاب

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دکتر حسن غفوری فرد

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دکتر حسن غفوری فرد

رهبر انقلاب در مراسم اقامه نماز بر پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد: خداوند ان‌شاءالله آقای غفوری‌فرد را که با ایمان زندگی کردند واقعاً به معنای واقعی کلمه، با اولیائشان محشور کند. ان‌شاءالله خداوند درجاتشان را عالی کند.
همسرمرحوم غفوری فرد: خدا حفظتان کند، همیشه ارادت خاصی خدمت شما داشتند.
بله با ایشان که سوابق ما از اول انقلاب توی حزب و قضایای بعدی تا امروز الحمدلله همیشه با ایشان ارتباط داشتیم، همکاری داشتیم. خدا ان‌‌شاءالله که ایشان را رحمت کند، شماها را حفظ کند.

* حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند. جمعی از خانواده و بستگان مرحوم غفوری‌فرد در این مراسم حضور داشتند.

دکتر حسن غفوری فرد از فعالان دوران انقلاب اسلامی و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را برعهده داشت.

علاوه بر این، چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، مشاور رئیس‌جمهور در علوم و فنون و مشاورت در امور تحقیقاتی و رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار فعالیت در حزب مؤتلفه اسلامی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی این استاد دانشگاه است که صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه پس از طی یک دوره بیماری در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی