مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

بازتاب جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در رسانه‌های جهان

 بخش خبری مهدیه آمل

بازتاب جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در رسانه‌های جهان

بازتاب جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در رسانه‌های جهان

خبرنگار خبرگزاری فرانسه در گزارش خود از حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: در دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونا راهپیمایی بزرگداشت انقلاب ۱۹۷۹ عمدتاً با خودرو و موتورسیکلت انجام می‌شد، اما امسال با وجود هوای سرد، بسیاری از مردم پرچم به دست با پای پیاده برای تجمع در میدان آزادی تهران به راه افتادند. آن‌ها شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» سر دادند.

طبق این گزارش، مردم ایران تصاویر رهبر معظم انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و همچنین سردار قاسم سلیمانی را حمل می‌کنند و پلاکارد‌هایی که روی آن‌ها نوشته شده «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «ایران متحد، قوی و باثبات» و «ما پیرو رهبر هستیم» را در دست دارند. موشک‌های سجیل و پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ دور میدان آزادی به نمایش گذاشته شد.

رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز هم گزارش داد مانند هر سال شرکت‌کنندگان شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» سر دادند و خواستار حمایت از «ایران متحد، قوی و باثبات» شدند. اطراف میدان بزرگ آزادی موشک‌های سجیل و پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ تولید ایران مستقر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های مختلف جهان از ساعات آغازین راهپیمایی شنبه ۲۲ بهمن به گزارش و پوشش حماسه حضور پرشور مردم ایران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی پرداختند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با انتشار تصاویری از راهپیمایی جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نوشت: موشک بالستیک عماد و پهپاد شاهد ۱۳۶ در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش گذاشته شد.

شبکه لبنانی المیادین هم به صورت زنده به پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران پرداخت.

همچنین وبگاه شبکه المسیره یمن در گزارشی به نقل از خبرنگار خود در تهران، نوشت که میلیون‌ها نفر در تهران و ۱۴۰۰ شهر به خیابان‌ها آمده و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. این شبکه همچنین به پوشش کامل سخنرانی سید ابراهیم رئیسی پرداخت و تصاویری از حضور او در میان جمعیت را منتشر کرد.

وبگاه شبکه روسیا الیوم نیز با انتشار یک گزارش تصویری، راهپیمایی امروز را بازتاب داد و تصاویری از حضور مقامات دولت سابق و همچنین موشک‌های بالستیک در میدان آزادی منتشر کرد.

وبگاه عراقی شفق‌نیوز هم نوشت ایرانی‌ها به طور گسترده در میدان آزادی تهران و خیابان‌های شهر‌های دیگر در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

بنابراین گزارش، خبرگزاری سبأنت یمن در پوشش خود از راهپیمایی امروز تصاویر مختلفی از تهران و همچنین نمایش موشک‌های سجیل و عماد منتشر کرد.

وبسایت النشره لبنان نیز نوشت هزاران نفر در تهران به سوی میدان آزادی حرکت کردند و شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس هم در گزارش خود از جشن انقلاب ایران، نوشت ایرانی‌ها شنبه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را جشن گرفتند. موشک‌های بالستیک عماد و سجیل، موشک‌های کروز و پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ و مهاجر به نماش گذاشته شد.

این خبرگزاری همچنین به بازتاب سخنان رئیس‌جمهور ایران به مناسبت ۲۲ بهمن پرداخت و نوشت: ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سخنرانی خود در میدان آزادی تهران اعتراضات (اغتشاشات اخیر) را پروژه دشمنان ایران با هدف متوقف کردن تداوم دستاورد‌های ملت این کشور خواند. او جشن را حماسی و نمایش یکپارچگی ملی توصیف کرد. این سخنان شعار «مرگ بر آمریکا» حاضران را در پی داشت.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی