مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

فرمانده "لوطی‌های جنگ" در کما ؛ برای بچه «کوچه نقاش‌ها» دعا کنید

 بخش خبری مهدیه آمل جنگ ودفاع مقدس

فرمانده "لوطی‌های جنگ" در کما ؛ برای بچه «کوچه نقاش‌ها» دعا کنید

فرمانده "لوطی‌های جنگ" در کما ؛ برای بچه «کوچه نقاش‌ها» دعا کنید

متأسفانه باخبر شدیم سیدابوالفضل کاظمی فرمانده گردان میثم که مشهور به گردان "داش مشتی‌ها و لوطی‌های جنگ" است، به کما رفته و لحظات سختی را سپری می‌کند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدابوالفضل کاظمی یکی از چهره‌های متفاوت در هشت سال دفاع مقدس است. چهره‌ای که پیش از رزمنده بودن در میدان دفاع مقدس، یکی از لوطی‌های مشهور تهران به شمار می‌رود.

او متولد کوچه نقاش‌ها در خیابان خراسان و فرمانده گردان میثم لشگر 27 محمد رسول الله در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود. آقا سید یک ویژگی مهم و بارز دارد که او را از همه فرماندهان جنگ مجزا می‌کند. او در گردانی خدمت کرده و پایه‌گذارش بوده که معروف به گردان لوطی‌هاست!

بیشتر بخوانید
"کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش

خود او ماجرا را این‌گونه بیان می‌کند: «توی جبهه اشتباه نشه، همه عاشق مولا بودن اما این اواخر هر چی طلبه بود می‌رفت گردان حبیب، هر چی دانشجو بود می‌رفت گردان عمار، هر چی مؤمن بود می‌رفت گردان حمزه؛ داش مشدیا هم میومدن گردان میثم. ما با لوطیا بودیم و صاف.»

نکته مهمی که زندگی آقا سیدابوالفضل کاظمی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، ارتباط او با قاسم دهباشی است. این آشنایی باعث ایجاد تغییرات زیادی در آقاسید و دوستانش می‌شود، به گونه‌ای که آنها از فضای لب خط و خلافکاری فاصله گرفته و عازم جبهه می‌شوند تا در گردان مشهور میثم که معروف به گردان لوطی‌ها بوده، خدمت کنند که البته بسیاری از آنان نیز در همین مسیر به شهادت می‌رسند.

هم‌چنین آشنایی او و دیگر دوستانش با شهید مصطفی چمران در جبهه، دریچه جدیدی از زندگی را به روی آنان باز می‌کند. کاظمی او را مؤثرترین فرمانده در جبهه می‌داند.

بیشتر بخوانید
روایت راوی «کوچه نقاش ها» از عملیات مرصاد

کتاب "کوچه نقاش‌ها" اثر راحله صبوری مجموعه خاطرات سیدابوالفضل کاظمی است. این کتاب حاصل 3 ماه مصاحبه با این رزمنده هشت سال دفاع مقدس است. کسی که در طول جنگ در چندین عملیات به صورت نیروی آزاد شرکت داشته و در عملیات کربلای 5 و 8 فرمانده گردان عملیاتی میثم بوده است. وی بارها در عملیات مختلف مجروح شده است.

جنگ , دفاع مقدس , سپاه محمد رسول الله(ص) ,

متأسفانه با خبر شدیم که آقا سیدابوالفضل کاظمی چند روزی است به کما رفته و سطح هوشیاری پایینی دارد. از مردم دعوت می‌کنیم تا برای این یادگار هشت سال دفاع مقدس دعا کنند تا بتواند سلامتی خود را دوباره بازیابد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی