مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

دشمن به‌دنبال بازگرداندن ایران به دوران نکبت‌بار گذشته است/ رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد

 بخش خبری مهدیه آمل

دشمن به‌دنبال بازگرداندن ایران به دوران نکبت‌بار گذشته است/ رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد

دشمن به‌دنبال بازگرداندن ایران به دوران نکبت‌بار گذشته است/ رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (یکشنبه) در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان که در استادیوم دهکده المپیک زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای من روزی پرافتخار و فراموش‌نشدنی است؛ خاطره دل‌انگیز حضور باشکوه امت واحده و حضور حماسه‌آفرین مردم سیستان و بلوچستان در خاطر بنده باقی خواهد ماند.

سردار سلامی ادامه داد: به روح بلند امام عظیم‌الشأن و مؤسس نهاد نیرومند بسیج مستضعفان درود الهی نثار می‌کنم و از خداوند متعال برای وجود شریف رهبر بسیجی، جانباز شجاع و حکیم امام خامنه‌ای سعادت و توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم.

فرمانده کل سپاه افزود: محضر همه خانواده شهدایی که از ابتدای انقلاب برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت جامعه و این سرزمین بزرگ و حرمت نوامیس و سرافرازی مردمان عزیز این دیار جان خود را فدا کردند، و همچنین به روح بلند شهدا به‌ویژه شهدای حوادث اخیر درود می‌فرستم و برای خانواده آن‌ها صبر مسئلت دارم.

وی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند؛ مردمانی که پهلوانانی مثال‌زدنی و خونگرم، باوقار، فداکار، شجاع، مؤمن، زحمتکش و مرزبان هستند.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: مردم این استان هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاری است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین در کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مؤمن‌ترین انسان‌ها همانند «شوشتری‌»ها و «محمدزاده‌»ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روز گذشته جایگاه و موقعیت و نقش بسیج را به درستی ترسیم کردند، گفت: بسیج در طول ۴۳ سال تاریخ انقلاب خالق بزرگترین حماسه‌ها بوده است و در دوران دفاع مقدس، بسیجیان در سخت‌ترین شرایط به قلب دشمنان زدند تا سرزمین‌های اشغال شده را پس بگیرند و سرانجام اراده این ملت بزرگ را بر خیل عظیم دشمنان تحمیل کنند و دشمنان را بشکنند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: وقتی تروریست‌های تکفیری با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا در سوریه و لبنان و عراق و یمن هجمه می‌برند، این بسیجیان هستند که برای دفاع از نوامیس به میدان می‌روند و خانه و کاشانه خود را رها کرده و به قلب دشمن هجوم می‌برند و آن ملت‌ها را از اسارت بیگانگان نجات می‌دهند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در صحنه سیاسی، دشمنان با رسانه‌های تفرقه‌افکن خود در تلاش هستند تا این سرزمین را دچار تنش کنند، تأکید کرد: این ملت کاملاً آگاه است و دشمن نمی‌داند که این سرزمین و انقلاب مستحکم است.

وی گفت: مردم عزیز شیعه و سنی که امروز اینجا جمع شده‌اید، من به عنوان یک سرباز کوچک این سرزمین در این مکان و روز مقدس به شما می‌گویم ریشه‌های عظیم این انقلاب مستحکم‌تر از آن است که اگر همه دشمنان بخواهند حتی یکی از شاخه‌های این درخت تناور را قطع کنند هرگز نخواهند توانست.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: مطمئن باشید که رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید؛ اما این انقلاب آسیب نخواهد دید. توهمات دشمن به جایی نمی‌رسد. این نظام قدرتمند است. بسیجیان ما به رهبری امام خامنه‌ای تاکنون شکست‌های بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده‌اند. امروز دشمن یعنی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌ سعود با تمام قوا به صحنه آمده‌اند، اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آن‌ها تبدیل می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد، افزود: در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد، صحنه روشن است؛ چرا که یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مؤمن و انقلابی، و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مبنی بر لزوم همراهی نکردن مسلمانان با یهود و نصارا گفت: خداوند در قرآن به مسلمانان خطاب می‌کند که‌ «ای مومنان! یهود و نصارا را به‌عنوان دوستان خود انتخاب نکنید و اگر کسی از شما ولایت و دوستی و همراهی آن‌ها را انتخاب کرد، از آنان است»؛ بر این اساس باید موضع ما واضح، مشخص، صحیح و روشن باشد و این همان نکته‌ای است که ما همواره آن را می‌گوییم.

سرلشکر سلامی افزود: رژیم‌های متجاوزی که در کارنامه‌شان قتل عام ملت‌های بزرگی ثبت شده است، همچون آمریکای جنایتکار که فقط در یک جنگ دو بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی منفجر می‌کند و در یک چشم برهم زدن هزاران نفر را می‌کشد و علاوه بر این تاکنون ده‌ها میلیون انسان را از زندگی محروم کرده و صادرکننده ابزار شکنجه و تسلیحات ویران‌کننده و کشتار جمعی است، و انگلیسی که فقط در کشورمان مردم بسیاری را قتل عام کرده و در سرزمین و تاریخ ملت ایران منفور است، می‌خواهند دوباره ملت ایران را به دوران نکبت‌بار گذشته بازگردانند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن مبنی بر اینکه هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست، بیان کرد: خداوند در قرآن تأکید می‌کند که اگر همه قدرت‌های جهان جمع شوند، نمی‌توانند پر کاهی را از پشه بگیرند؛ حال با توجه به این موضوع باید گفت که آیا نتانیاهو و بایدن می‌توانند ایران را از ایرانی بگیرند؟ نه‌تنها هرگز نمی‌توانند، بلکه عکس این موضوع نزدیک‌تر است؛ یعنی اگر آن‌ها می‌توانند، اول باید مراقب سرزمین‌های خودشان باشند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: مردمان سرزمین سیستان و بلوچستان مردمانی نوع‌دوست هستند و می‌دانند امنیت گوهر و موهبت عظیمی است؛ برای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی مردم این دیار از منزلت رفیعی برخوردار هستند؛ چرا که خود سال‌ها در این سرزمین حضور داشتند و برای این مردم ارزش زیادی قائل هستند و محرومیت آن‌ها را هم دیده‌اند.

سردار سلامی در ادامه گفت: امروز استاندار سیستان و بلوچستان از بهترین استانداران کشور است و حتی فرماندهان نیز از بهترین فرماندهان هستند که می‌خواهند با فداکاری برای آرمان‌های این سرزمین، پیشرفت، رفاه و آسایش را به ارمغان بیاورند؛ اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای غم در چهره شما بنشیند؛ لذا آنچه داریم، برای شماست.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود می‌خواهند جامعه ما را متفرق ببینند؛ آن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان هستند؛ لذا نباید کلام ترجمه آرزو‌های آن‌ها باشیم؛ به همین دلیل باید آگاه و هوشیار پشت سر رهبری حرکت کنیم؛ چرا که ده‌ها سال است که قدرت‌های بزرگ را شکست داده و کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما اینجا هستیم تا با امام شهیدان، ملت و جانبازان بیعت و اعلام کنیم که تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین لحظه زندگی‌مان در کنار یکدیگر از عظمت انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلام دفاع خواهیم کرد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی