مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

کتاب یکی از ابزارهای مهم «جهاد تبیین»

 کتابخانه بخش خبری مهدیه آمل رهبری انقلاب

کتاب یکی از ابزارهای مهم «جهاد تبیین»

کتاب یکی از ابزارهای مهم «جهاد تبیین»

گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ روز کتاب و کتابخوانی بهانه‌ای شد تا بار دیگر این تلنگر را به خود بزنیم که در عصری که تکنولوژی و ارتباطات روز به روز توسعه پیدا می‌کنند این کتاب است که از گذشته تا حال مهم‌ترین محرک و عامل رشد و بالندگی ذهنی، کسب تجربیات جدید و گسترش دید انسان است.

کتاب علی‌رغم پیشرفت در فضای سایبری و دیجیتال همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و پل ارتباط بین تمدن‌ها، فرهنگ‌هاست و می‌توان آن را بهترین اثر برای شناخت شخصیت‌های تاریخی، علمی و فرهنگی دانست و حتی تحقیق محققان و دانشمندان هم با کتاب ممکن می‌شود.

امروز اگر کارشناسی در هر زمینه‌ای بخواهد اظهار نظر کند و تحلیل درستی ارائه کند این کتاب است که می‌تواند به او یاری برساند تا در تحلیل مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موفق شود.

با توجه به اینکه در نظام جمهوری اسلامی موضوع کتاب و کتابخوانی توسط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید بسیار قرار گرفته است بر هر فردی لازم است که برای رسیدن به نتیجه درست در تحقیق و پژوهش، کتاب را به عنوان مرجع انتخاب کند تا با کمترین ضریب اشتباه روبه رو شود.

اما نکته‌ای که باید به آن در این عصر توجه ویژه شود موضوع جهاد تبیین است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و کتاب می‌تواند یک تنه یکی از جلوه‌های جهاد تبیین باشد و نقش مهمی در روشنگری نسل امروز جامعه دارد و می‌تواند حق و باطل را از هم تمیز دهد.

امروز که نسلهای جدید  (دهه هفتادی و هشتادی) اطلاع دقیقی از دوران دفاع مقدس و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ندارند، مسئولان در هر جایگاهی که هستند می‌توانند به وسیله جهاد تبیین آن هم با ابزار کتاب واقعیت انقلاب اسلامی را به جوانان این سرزمین نشان دهند تا بدانند اگر امروز جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت دارد به برکت انقلاب اسلامی است.

کتاب تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت باید باشد و در این مسیر نویسندگان و نوقلمان وظیفه مهم دارند تا با قلمشان واقعیتها را برای مخاطبان بازگو کنند تا آنها سره از ناسره را تشخیص دهند و به دشمنان این آب و خاک اجازه ندهند با تبلیغات منفی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی اذهان نوجوانان و جوانان را مشوش و روحیات آنان را تضعیف کنند و در ادامه مانور رسانهای خود جوانان را از واقعیات دور سازند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی