مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

آتش خشم و انتقام ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند

 بخش خبری مهدیه آمل

آتش خشم و انتقام ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند

آتش خشم و انتقام ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی اشقیای تکفیری در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز را به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) و آحاد ملت شریف ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدای حادثه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و اقدام پلید به حامیان و همراهان پشت صحنه آن قاطعانه اعلام می‌کنیم: آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر میرایی قرار داده و با سلب شادمانی از اردوگاه شیطان آنان را مایوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان آنان را خواهد گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

از درگاه حضرت حق تعالی برای شهیدان گرانقدر علوم و درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه شفای عاجل طلب می‌کنم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی