مهدیه آمل

مهدیه شهرستان آمل درسال 1335 تاسیس وشروع به کار کرده است

بانک رسانه مهدیه آمل

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

حسینیه

معرفی کتاب مهدوی

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

پيوندها

شهدای شاخص

سایت علما و مراجع

گالری تصاویر
۰

طی پیامی صورت گرفت؛ هشدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به ارتش تروریست آمریکا

 بخش خبری مهدیه آمل

طی پیامی صورت گرفت؛ هشدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به ارتش تروریست آمریکا

طی پیامی صورت گرفت؛ هشدار رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به ارتش تروریست آمریکا

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: در ماه‌های اخیر ارتش تروریست آمریکا تلاش کرده جای خالی خود را که با عقب بردن ناو‌های هواپیمابر، بالگرد‌بر و ناوشکن‌ها از خلیج فارس و دریای عمان به وجود آمده و موجب وحشت وابستگان او شده بود را با اتصال منطقه مورد غصب رژیم صهیونیستی و ارتش کودک کش آن به فرماندهی سنتکام، جبران کند.

معنای این اقدام این است که از نگاه ما امکانات جاسوسی (و حتی عملیاتی) آمریکا و هم پیمان‌های او در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی نیز قرار خواهد گرفت و این موجب افزایش تهدید برای کشور عزیزمان خواهد شد.

ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون دریایی، موشکی و پهپادی و ...، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.

توصیه دایمی و دوستانه ما به کشور‌های همسایه، برادری و همکاری برای برقراری امنیت منطقه توسط کشور‌های خودمان و عدم اتکا به بیگانگان است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی